5. KÖZÖSSÉGEK
Általános cél: „Bizalom és hitelesség erősítése az érintett felekkel”
Eredmények:
- A MOL Kalegrannál a kulcsterületek azonosítása és a kapcsolódó problémák kezelése céljából külső szakértők által végzett átfogó tanulmány alapján társadalmi hatásfelmérés, az érintettek bevonását szolgáló társadalmi beruházási stratégia készült.
- Beindult a MOL-csoport Önkéntesek Klubja, mely egész vállalatra kiterjedő platformot biztosít a vállalati önkéntességi tevékenységhez. E hosszú távú kezdeményezés célja, hogy a vállalat „visszaadjon” azoknak a közösségeknek, ahol működik.
Kihívások:
- Új a társadalmi szerepvállalásról szóló szabályzat készült az érintettek bevonására szolgáló folyamatok egységesítése érdekében. A szabályzat bevezetése 2015-ben tervezett, a tervek szerint ennek segítségével jelentősen javulhat az érintettek véleményének megértése és figyelembevétele.